guzelanne01_ Ben çok aşırı heyecanlıyım hanımlar hiç geçmez sanıyorum doğum zamanım gelmez gibi sizlerde öylemisiniz🙈
1erkekkannesiiii guzelanne01_ 30+5 😢 Ne çabuk geçti zaman diyorum her günün değerini kıymetini bilin daha dün gibi ilk test yaptığım an 😁 bazılarına da geçmiyor ama bende öyle olmadı 😀
EdaByrc guzelanne01_ ilk haftalar çok zor geçiyor evet yaaa sabırsızlık oluyor 15+1 im şuan sağlıcakla tam samanında gelsin inşallah minikler 🥰
catandgirlmom guzelanne01_ bende 13+3 teyim , bana da hiç geçmeyecek gibi geliyor biran önce karnım çıksa bebişe kavuşsam istiyorum 🥲 allahım sağlıkla kavuştursun
Ceylanmehmet Bende 9+5 oldum çok heyecanlıyım 1 senenin sonunda mucize gibi geldi bize rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
cherryblossom7 Selam canım benim 🥰🥰 bende Son adete gore 6+5 ama ultrason 5+5 gidiyor kese gördüm bekliyorum 🙂
guzelanne01_ cherryblossom7 bende aynıydım canım son regla göre 8+1 im ama 6+5 im geç döllenme olmuş şükür bu hafta bebeğide keseyide gördüm kalp atışınıda dinledim darısı sana
guzelanne01_ Benim 11 yaşında kızım var şimdi ondada zaman geçmemişti şuandada geçmiyor su gibi gecen zaman gebelikte duruyor herkezin sanki cabucak geçmiş gibi geliyor bana bende duruyor
cherryblossom7 guzelanne01_ amin inşallah canım benim sabırla bekliyorum valla şükür ağrısı bulantısından yok
guzelanne01_ kubraselcuk maşallah canım suyarsın inşallah ben pazartesi hem gördüm hem duydum darısı sana bütün annelere nasip etsin
susambebeginannesii guzelanne01_ 6+3’ üz şuan zaaman hiç geçmiyor gibi hissetmenin yanı sıra böyle hamilelik hisside yok bende oyy annnem falan diyemiyorum yani sizdede öyle mi yoksa ben mi adapte olamadım daha 😀
femme guzelanne01_ yaa bende 5+0 🌷🌷 hergunu sayiyorum , bi türlü salamadim. Sss Günler sanki gecmiyor 😃
guzelanne01_ femme canım valla benimde geçmiyor ki 11 yaşında kızım var ama hiç günler geçmek bilmiyor