Defne tek basina da cok guzel bir isim.Bence bukadar uzun isim koymak cocuklari ilk okul zamanlarinda zorlamaz mi ?
Benimde bir kizim olacak insallah bende Vera dusunuyorum hem yurtdisinda yasadigimiz icin buraya uygun hemde anlami cok guzel (hakka dogru yurumek ve hak yolundan
Ayrilmamak)