EdaByrc Merhaba kızlar dün canım aşırı derece şalgam suyu çekti eşime aldırdım hemen 15 haftalık hamileyim ilk defa bişeyi canım bu kadar çekti ☺️dün bi çay bardağı içtim şimdi bunu yazarken aynı bardakla bir bardak daha içiyorum 😂 bir zararı yoktur dimi ☺️
mrv_elvn_ EdaByrc bende içtim ya bence zararı yoktur 😁😋 koladan daha faydalıdır en azından olsa yine içerim hahaha😋😁😁😁
guzelanne01_ EdaByrc canım biz Adanalıların çoçukları anne karnından şalgam yaşıyor resmen😂 Kesinlikle bişey olmaz havuçtan yapılıyor zaten hiç bir katkı maddesi yok marketteki satılanları sevmiyorum tabi Adanalı olduğumuz için gerekte duymuyoruz hazır şalgama🙈
cananhazal EdaByrc ben şalgam düşüğe sebep oluyor diye biliyorum ama yani ilk 3 ay. Siz yine de çok içmeyin litre litre 😂
Aystsn EdaByrc o kadar çok içtim ki ne 1 batdak ne 2 toplasan litrelerce çokta severim şuan 34 haftalığım bi problem olmadışuana kadar
EdaByrc mrv_elvn_ kola 1,5 yıldır içmiyorum tüp mideliyim içememde ama şalgamı büyük bi aşkla içiyorum 2 gündür 😂
EdaByrc guzelanne01_ biz mecbur İstanbul’da hazırı içiyoruz 🥺 ama çok güzel bişey yaaaa normalde bu kadar sevmem 😂
Lavantakokusu64 guzelanne01_ yazin komşuma Adana dan Şalgam gelmiş. bende hazir bi kere markettekinden denedim sevemedim nedense tadini. Pikniğe gitmiştik dedi Adana’dan geldi dene bak bi içtim çok sevdim. Sagolsun bana biraz verdi ben onu mutafaga gir çık içtim. Geçenler de de Adanaci bi lokantada yemek yerken Şalgam gördüm eşime dedim ben Şalgam içeceğim gerçekten Adana Salgami bi farklı oluyor tadı🤌🏻
Es2525 Benimde canım çok şalgam suyu cekmişti hatta içtim baya bi doktoruma söledim oda tuz içiyorsun demişti cok fazla içmemek gerek cünkü tansiyonumuz cıkabilir.😏
Songulll46____28 Bende çok içiyorum ama aslında çok içmememiz lazım bence zararlı olduğundan değilde tuz oranından dolayı bence ödem yapabilir yine de dikkatli olalım (ben günlük 2 3 bardak içiyorum ama 😂)
guzelanne01_ Lavantakokusu64 gerçekten öyle tuzda yok sadece ekşi tadı biz adanalılar şalgamsız aslaa🙈
Lavantakokusu64 guzelanne01_ ekşiyi ve aciyi severim oranin şalgamini ayrı sevdim zaten 🤌🏻☺️ her yörenin ayri bi lezzeti vardır bizde Uşakliyiz Tarhanasiz aslaa🙈
EdaByrc cananhazal yok yok litre litre içmiyorum 15 haftalığım şuan ilk defa bişeyi bu kadar aşerdim resmen 😂
nilayakinci EdaByrc menümüzde balık varsa şalgam eksik olmaz😂😂 hiçbir şey olmaz dert etme ama fazla da abartma 😂