Ezonunannesi16 geçmedi ,benimki kronik. Hala kullanıyorum ilaç .haöilelik boyunca allerset kullandım .şimdi avil yazdı pek etki etmiyor bitane başka yazdı,ikisini birden alımca biraz hafifliyor .bende eliminasyon diyeti yapıyorum şimdilik iyi gibiyim ilaçsız