balpetegiii Kizlar merhaba Dün sabah saat 11 gibi catlatma ignesi oldum beraberlik de oldu bugün kasıklarım aşırı ağrıyor ve Pembe lekelenmem oldu sizce normal mi başına böyle bisey gelen oldu mu hiç
K-1997 balpetegiii merhaba aradan baya zaman geçmiş ama bende iki gün önce çatlama iğnesi oldu. İğnenin 24. Saatinde pembe lekelenmem oldu sizin de başınıza gelmiş