AliBarlas2816 ben normal doğuma gittim tüm aşamaları yaşadım ve eşim hep yanımdaydı, son anda sezaryene alındım ve eşim yine yanımdaydı. Ellerimi hiç bırakmadı ve en büyük desteği ondan aldım. Şimdi iyiki diyorum ve inan bağımız çok güçlendi, eşim ve oğlum da öyle. Ben tavsiye ederim ❤️