turtamileben Kızlar selam 6+1 im doktordan geliyorum kese 16 mm dedi karından baktı ama bebek görünmüyor. Olabilir haftaya görürüz dedi. 6. Haftada keseyi görüp bebeği göremeyen var mı? İlk gebeliğim boş gebelikti o yüzden biraz tedirginim
Rabia04_09 turtamileben Görğnmemesi çok normal kimisinden gözükür kimisinde gözükmez benim kese 7. Haftada bebekle kalp atışı 8 haftadan sonra gördük
guzelanne01_ turtamileben Canım ben normalde şuan 8 +1 haftalığım bir önceki pazartesi (lanet devlet hastanesine gittim ilk kez) ne bi konuşma yaptı ne bişey sordu hemşiresi son haftamı sordu kendi diğer odada zaten girdim baktım kese var dedi hocam bu haftaya göre görmemk gerek değilmi dedim geç döllenmemi acaba dedim olumsuzmuş gibi olabilir dedi
guzelanne01_ turtamileben tabi ben 1 hafta bekledim özelde doktor buldum bu hafta gittim ama ömrümden seneler gitti stresten baktı hocamız geç döllenme olmuş dedi haftana göre dedi kalp atışını duydum keseyi gördüm hamd olsun 6+4 müşüm
Gamzeee111 6+1 bebeğim göründü , kalp atışı da alındı ama üzülme canım bazen 7. Hafta ortalarına doğru uzayabiliyor sağlıkla görmeyi nasip etsin Rabbim 🙏😍
guzelanne01_ turtamileben kesin seninde geç döllenmedir keseyi gördüyse çok iyi doktorum öyle dedi Allah razı olsun çok başarılı bi doktor bilgili aydınlatıcı
cananhazal turtamileben bende görememiştim 6da haftaya görürüz dedi ama 8 gibi gördüm ben gördüm derken kalp atışını duydum
Bcb2445 Doktorum keseye yorum yapmadı gebelik var haftaya gel keseni görelim dedi sat a göre 4+5 im. Haftaya nasıl geçeçek günler diye diye bekliyorum
Hilalbeby turtamileben 7. Haftada gözüktü benimkide 7+5 de de kalp atışını duyduk çok şükür benden de dış gebelikten suphelenmislerdi takibini yap korkma gecikebiliyorlar dinlenmeye bak kendini yorma