Bebeğimin sırtı dönüktü 20li haftalardan itibaren detaylı ulturasonda yüzünü göstermedi hiç ondan sonraki kontrollerde de aynıydı. 27. Haftaki kontrolümde yine öyleydi doktora yüzünü göstermeyecek mi hiç dedim bu saatten sonra zor dedi peki o çekilen resimler nasıl oluyor göstermiş dedim başka bebekler için onlar detaylida çekilenler dedi. Doğana kadar bebek hep öyle mi kalacak sonraki haftalarda bebeğinin yüz resmini alan yok mu ki acaba anlamadım 🥺