Nure44 17,18 haftalık hamişler hareketler başladı mı bizde 17+1 iz ne zaman hissederim sanki hissediyorum ya da psikolojik olarak öyle geliyo sizde durumlar ne 😂❤️❤️
mrv_elvn_ Nure44 biz 18+5 ben hissediyorum artık yavaş yavaş dün daha net hissettim pıt pıt bişey vuruyor içerden onun dışında segirme gibi oluyor bende canım ama inanılmaz ve çok güzel bir duygu♥️😍😍😍😍
323832 Nure44 17+6 olduk 16.haftadan beri pıt pıt şeklinde hissediyorum onceden uzandigim zaman oluyordu simdi otursam da hareketlendimi hissediyorum 2.gebeligim belki o yuzden daha erken hissettim
Esracaa1 Nure44 aşı oldunuz mu sağlık ocağından bana bebeğin hareketlerini iyice hissettiğinde gel dedi evet birşeyler hissediyorum ama bağırsak hareketi mi bebek hareketi mi bilmiyorum
elifcicek_07 15+4 haftadayız elim sürekli karnımda sizin az kalmış yine bir kaç haftaya duyarsınız bizim daha nerden baksanız üç dört hafta var 🥹
elifcicek_07 Sibel0812 biz 9 haftalıkken falan öğrenmiştik sanırım. Fetal DNA testi yaptırmak zorundaydık. Oğlumuz oluyor :)