Balpetegii Kizlar dun aksamdan beri kasıklarımda agri var doktora gittim bebekte sorun yok sukur idrar tahlili istedi keton pozitif cikti bu ne demek yasayan var mi
babymom_8 Balpetegii Bende çok hastayım öksürük bulantı kusma halsizlik hepsi vardı dün doktora gittim serum falan takıldı benimde keton yüksek çıktı çok kustuğum için vücudum susuz kalmış ondan dolayı olmuş böyle şikayetleriniz falan var mı sizinde
Kvsrsyds Çok yeni aynı sorunu yaşadım yanında referans dışı çıkan başka değeriniz yoksa korkmayın açlıktan pozitif çıkıyormuş
Balpetegii babymom_8 yok sadece 2 gundur cok sivi almiyodum belkide ondandir onun disinda bu tarz seyler yasamadim cok sukur sizede cok gecmis olsun