Merhaba kızlar geçen ay kimyasal gebelik geçirdim düşük beta ile öğrendim sonrası kanamam başladı ve sona erdi bu ay gene adet gecikmesi ve kan verdim sonuç hamileyim keseyide gördük 6 haftalık böyle durum yaşayan varmı sağlıklı olur inşallah bu sefer