momlife_7 Kızlar merhaba sağlık ocağından çağırdılar beni ilk kontrol 14 haftalığız siz gittiğinizde ilk kontrole ne yaptılar bebeğin kalp atışı falan dinleniyor mu acaba ? Bilgi verirseniz sevinirim 😍
Guzelanne56 momlife_7 ben gittiğimde kalp atış falan dinlenmedi sadece soru sordular kilomu tartılar tansiyonumu ölçtüler 20 haftalıkken bir daha çağırdılar aşı için
Kubrakck2222 momlife_7 ben ilk 21 haftada gittim çağırmamışlardı aşıyı sormak için gitmiştim, kilo, tansiyon, bacaklarda varis kontrolü yaptı bide ev tipi dinleme cihazıyla kalp atışı dinledi 😊
momlife_7 Guzelanne56 gittiğiniz de kaç haftalıktınız galiba beneğin haftası küçük diye dinlemiyorlarmış acaba gittiğimde aşı yaparlar mı ?
Guzelanne56 momlife_7 12 haftalık falandım ilk gıttıgımde kalp atışını dınlemedık 20 haftadan önce aşı yapmıyorlar malesef 20 haftada bı kere 24 de ıkıncı kere aşı yapılıyor
Guzelanne56 momlife_7 bende sadece tansıyon kılo kontrolü yapıldı başka bısey yapılmadı bı de soru sordu sıgara içiyor musun son adet tarıhın ney esının kan grubu ney vs diye