anie Kızlar son 99 gün içine girdik ama minyon olduğum için doktorum erken doğum diyor artık herşeyini hazırlamak istiyorum ben de kesin almalısın ya da almasan da olur dediğiniz neler var 🥹
cahillesohbetikestim anie bizimde son 130 gün 🥰 yalnız doktorunuz neden öyle dedi ki minyonlukla ne alakası varmış erken doğumun bunu anlayamadım.
anie EmineDefneGokce bilmiyorum ben de anlamadım canım senin gibi annelerde yüzde 80 90 erken doğum olur diyor çalıştığım için ayakta da durmaman lazım 29 hafta olduğunda heyet raporu vericem sana dedi
anie cahillesohbetikestim ben de anlayamadım suyun iyi rahim ağzı uzunluğun normal bebeğin gelişimi iyi herşey normal ama her gittiğimde erken doğum yapabilirsin diyor bana
EmineDefneGokce anie anladım kuzum kilonla mı alakalı kaç kilosun Çünkü bende minyonym zayıfım ama hiç böyle bişey duymadım 40. Haftada oldu ilk doğumum
cahillesohbetikestim anie çok ilginç her şey yolundayken böyle söylemesi başka bir doktora danışsan mı acaba
anie EmineDefneGokce 41 le hamile kaldım canım ilk 4 ay bulantı kusmayla beraber 35e kadar düştüm şuan tekrar 45 oldum çok şükür 😄
Paramedik16 anie biraz zor yani çift yumurta ikizi iki kese iki plasenta göbeğim kocaman oldu daha 22+6 ama 30 haftalık gibiyim yinede bugünümüze şükür senin nasıl geçiyor 🥰
anie EmineDefneGokce çok şükür ben de çok sevindim inşallah böyle devam ederim diye umut ediyorum 29 yaşındayım canım
anie Paramedik16 Allah kolaylık versin sana kuzum 🥰 bu zorlu yolun sonu aydınlık güzel inşallah ben de iyiydim aslında yeni yeni zorlanmaya başladım eğilip kalkarken falan özellikle geceleri uyurken kaburgalarım batıyor gibi oluyor