tugbacns Dünden beri hasta gibiyim halsizlik baş ağrısı yaşıyorum. Bir kaç saat uyumuşum kalkınca ateşimi ölçtüm 37.6 çıktı. Şimdi biraz daha iyiyim hamilelikte ateş bebekler için ne zaman tehlikeli hale gelir. Bir de neler önerirsiniz ?