Laayla yapıyolar 😭 banada bugün yaptılar yine aç gidiyosun damar yolu açıyolar kan alıyolar bişi içirdiler tadı güzeldi ama😂 onu içip birer saat arayla iki kez daha kan alıp tekrar tahlil yapıolar sonuç yüksekse diyetisyene yönlendiriliyorsun evde sekerini sen takip ediyosun bu parmaktan kan alıp yapılan cihazdan aldırıyorlar 🤷♀️ Valla, igne, test, ilac derken cok zor bi hamilelik geldi bana kardes hayali kuruyordum simdi😬🤭 korkuyorum🤪