beyazgull Kızla haftaya 32. Haftaya giriyorum ücretli öğretmenlik yapıyorum çalışamaz raporu alıcam hangi gün gittiğim farkeder mi ? Cuma gitmek istiyorum ki Cuma’ya kadar paramı alayım diye bilgisi olan var mı ?
Asyaninannesi58 beyazgull hiç farketmez 33 olmadan istediğiniz gün alabilirsiniz. Bana da yarın verceklerdi 32 yarın doluyor sekreter haftaya çarşambaya kadar alabilirsiniz dedi
26120 Asyaninannesi58 33 olduktan sonra ne oluyor ki ben de çalışıyorum şubat ın 22 sinde tam 32 haftalık olacak ama maaşımı tam almak için şubat sonuna kadar çalışayım diye düşünmüştüm o şekilde olmaz mı
Asyaninannesi58 26120 olur tabi 32 de gider çalışabilir raporu alırsınız. İster 33 te ister 37 de tekrar çalışamaz raporu alırsınız ve izne ayrılmış olursunuz