Vusaleeee bence bebeginizin kilosunu yazanlarla kiyaslamayin herkesin bünyesi kilosu boyu genetiği farklı o yüzden bu şekilde yazınca birininki fazla olsaa aag bebeğim küçük mu diye istemsizde olsa kafanıza takıyorsunuz mesela benimki de 17 hafta ve 400 Gr o halde iri mi böyle birşey yok halbu ki kendimde 47 kiloyum ve minyon biriyim