Hilokii Merhaba arkadaşlar, kuzenim için uzun zamandır araştırma yapıyoruz bir çok tedaviden geçti şuan için tüp bebek tedavisini araştırıyoruz. Pendik yüzyıl hastanesinde tüp bebek tedavisi gören var mı ? Varsa fiyatları hakkında bilgi verebiliriz misiniz ? Çok teşekkür ederiz şimdiden:)
Mercimekannesii Hilokii wala oraya gtmesin para tuzagndan bska bisey degil. Bölge ye baksın ordan çok memnun olan war cnm
Hilokii Mercimekannesii anladım öncelikle teşekkür ederiz fiyat konusunda bilginiz var mı ? Yüzyılı isteme sebebimiz benim gebelik takibi serap hanım yapıyor ve bu konuda da kendisinin uzmanlık alanı olduğunu duydum o yüzden giden varsa öğrenmek istedim
Incmrgl Hilokii Hilokii bence serap hanımdan vazgeçmeyin :) benımde gebelik takibimi o yapmıştı gerçekten ilgili bi doktor
Hilokii Incmrgl benim takibimi o yapıyor normal gebelik cidden çok memnunum :) dediğiniz gibi çok iyi kesinlikle ama tüp bebek olayını bilmiyorum kuzenim için araştıyorum :)
Incmrgl Hilokii özgeçmişi baya sağlam bi doktor eminim o konuda da iyidir. 3 hafta önce dogum yaptım ben kontrol ıcın gıttıgımde tüp bebek tedavisi pozitif cıkan bı bayan cıktı yanından :)) inşallah kuzeninizede çare olur 🤲🏼
Semakrkmz Hilokii benim gebelik takibimde orda yapılıyor serap hanımdan çok memnunum tüp bebekde arkadaşım yaptırmıştı 7 bin civarı para tutmuştu ve çoğu kişi tüp bebek için serap hanıma başvuruyo gerçekten bu konuda uzman bir doktor .
Hilokii Incmrgl amiin inşallah çünkü 10 yıldır bekliyolar ve ben birşeyler yapmak istiyorum çok teşekkürler:)
EcemErgen Bende serap hanımın hastalarndanim cnm. Ama ben suan ne tup bebek ne aşılama hicbisy yaptirmadm. Yumurta takibi yapioruz suanda ve inanilmaz memnunum. Bende bu pazartesi muayeneye gittigimde tup bebek tedavisi goren bi bayanin ordan serap hanima sarilarak agladigni gordm cok duygulanmistm. Insallah kuzeninede care olur ve okudugu okullar olsun alanındaki tecrubesi olsn ilgisi kisiligi okadar iyiki anlatamam. Surekli gorusebiliosn aklina takilani sorabiliosun. Cok seker bi insan. Rabbim saglikla dunyaya bebeklerimizi getirmeyi nasip etsn. Bnce birkmayn asla serap hanimi. Dogurursam onda dogurcam😂😂😂
Esmerveee Serap hanım benim de de takibimi yapıyor çok çok memnunum Doğumu da onda yapacağım inşaallah 3 hafta sonra 🤲😍
Esmerveee Tüp bebek değil benim fakat riskli bir gebelik geçirdim 20. haftadan beri tabi önce dualar sonra Serap hanımın verdiği ilaçlar ve iğneler çok fayda etti 36.haftamıza geldik şükürler olsun Allah hepimizin yardımcısı olsun