https://www.hizliresim.com/59u49yv
Thloe üstte kinden var altta yok
Ben birsey göremedim canım
Beyzanurr53 ben kafayı yediğim için çizgi görüyorum heralde :(
Thloe yok canım öyle düşünme kaç gün var adetine
Beyzanurr53 takvime göre regl günüm bugün
Bende göremedim hayırlısı olsun
üstteki çift çizgi ben mi yanlış görüyorum?
_aysenur8mikail__ bende öle gördüm sankiii
_aysenur8mikail__ üstteki ovulasyon
aşşşırı silik bi çizgi var ama dikkatli bakınca gözüküyor umarım öyledir 🌸
_aysenur8mikail__ umarım 🥺 çok teşekkür ederim ❤️
Thloe canım adetn geçsin öyle yap bu stirp test normal test al yap
Livealittle tamamdır olmadı sabah gidip sağlık ocağında kan vereceğim ❤️🫶🏻
Livealittle siz görüyor musunuz peki
Thloe bence bir kaç gün daha bekle ne var gibi ne de yok bekleyelim öğrenelim.