Hayalim2baby Konuya çok uzak değilim kızlar ikinci olacak eğer yanlış görmüyorsam adetim 1.gun gecikti.
Deletedmom_85 Hayalim2baby evet canım var gözüküyor inşallah doğrudur 🙏 kan vermen en doğru sonucu verir kan vermelisin hayırlı olsun
Fedoraxn Bende de öyle çıktı 2 gün geçmişyi erken gebelik aldım çok net çikti istersen alabilirsin 🥰 hayırlı olsun
Hayalim2baby Fedoraxn teşekkür ederim. Kan vermeyi düşünüyorum en kesin sonucu o gösterir sanada hayırlı olsun inşallah ☺️
Deletedmom_69 Canım aynı testten bende adetime 1 hafta kala yapmıştım aynı bu şekilde çıkmıştı kimse görememişti erken ya da yoktur demiştim adet günü tekrar yapınca direk çıktı 🤭 Hayırlı olsun daha çok yeni anlaşılan tam yakalamışsın 🥰
Beyzanurr53 Hayalim2baby insallh canım ben tam anlamıyorum da şimdi yumurtlama gününü mü yoksa catladıgı günü mi değerlendirdiniz
Hayalim2baby Beyzanurr53 takvimim uygulamasını kullanıyorum ben orda yumurtlamanın en yüksek olduğu günü ve sonra ki 3 günü değerlendirdik. Tam bilmiyorsan eğer yumurtlama günlerini 2 güne bı ilişki deneyebilirsiniz