Cansufurkan Arkadaşlar hepinize merhaba polip olduğu için sanırım bu ayda olmadı regl oluyorum doktorum iki ay yumurta takibi yapıp olmazsa polibi alicak 4mm olduğu için alma yanlısı değil pek size sorum şu bu süreç nasıl ilerliyor klomenu kaç gün kullanıyorsunuz ve bni en çok geren şey çatlatma iğnesi bunu kndinizmi yapıyorsunuz göbekten
Zuzu6901 Cansufurkan klomen 5 günlüktü galiba, günde iki defa olacak şekilde. Çatlatma iğnesinden ben de korkuyodum, iğne yapabilme gibi tecruben varsa kendin de yapabilirsin ama ben hastanede yaptırdım ve korkulacak hiçbir şey yok, hissetmiyosun bile 🤗
Cansufurkan Zuzu6901 ah kuzum vallahi korkuyorum iğne falan asla yapamam kndime ama işte bebek için ne yapim yaptircam sen çatlatma iğnesi oluduğunu belirtince göbeğinden mi vurdular
Zuzu6901 Cansufurkan evet evet karından yapıyorlar ve asla hissetmiyosun. Ben korkudan gözlerimi sıktım acıyacak diye, hemşire bitti dedi hissetmedim yani 😂
Zuzu6901 Cansufurkan evet kuzum, çok şükür. Benim 1 buçuk sene boyunca olmadı hiç sıkıntımız yoktu bende de eşimde de. Dotor klomen deneyelim dedi. Hamd olsun Rabbime nasip oldu 🤗🤲 Rabbim isteyen herkese nasip etsin, senin de inşallah tutar 🤲
Cansufurkan Zuzu6901 ayy bni yüreklendirdin canım insllah bnada nasip.olur hemen gidip bu ay başlayım o zman Allah’tan ümit kesilmez