Bende haziran annesiyim İlk kızım kışın doğdu o yüzden herşey kışlıktı🙈 Şimdi yine Çıtçıtlı zıbın alırım ilk 40 gün sıcakta olsa bebek üşür 5 6 tane ayaklı takım alırım ağız bezi yazlık baddaniye eldiven yinede alırım çorapta bebek çünkü üşür kızımın a dan z ye herşeyide duruyor zaten vermedim ortak renkler aldım ☺️