askbebek Kızlar belim sanki ortadan ikiye ayrılıyor ama kasıklarda ağrı yok, 1 cm açılma vardı cumartesi günü ama ilerlemedi hala 1 cm acaba doğum sancılarım ne zaman başlar
irem-1999-54 askbebek cnm dogum ne zmaan baslar bilmiyorum ama ayni agri bendede var 33+6 yim bende korkudan yatoyorum baska bi agrim yok ama daha erken oldugu icin aciklinizi ulturasondami gorduler peki