777zarifanne 29+ 4 üm kızlar bebeğim aslında çok hareketli bi bebek ama bugün zorladıgımda bir iki tekme atıyor sonra yok neden böyle oldu çok endişeleniyorum 😔 takip etmekten bişey olcak diye korkmaktan yoruldum hayırlısıyla sağlıkla kucagımıza alabilsek 🤲🏻
Zeynebim26 777zarifanne sabah uyandigimda bende böyle oluyorum hissetmeyince ama hergun hareket etmesi yeterli eğer kendini çok yoruyosan da az hareket edebilir canım doktoruna sorabilirsin hareket takibi yapılması gereken hafta daha ilerde diye biliyorum
ballibocek 777zarifanne 29+5 deyim. Hareketleri fazlaca benimkinin. Doktor zamanla azalabilir dedi. On sayısını güvenli nokta olarak verdi bana, on kez kareket etsin dedi :))
Busraaaa35 777zarifanne aynı günlerde tam 4 gün nerdeyse hiç hareket etmedi,elimle bastırıyorum oynatıyorum o şekilde minicik hareket edip yine kayboluyordu,bugün (30+1) tam doktoru arayacakken hareket etmeye başladı çok şükür düzeldi hareketleri.
kuzucumoglum 777zarifanne benimde o haftada öyleydi çok düzensizdi korkuyordum şimdi 33 olcaz 2 gündür hareketleri düzeldi çok sukur diyorum
777zarifanne Zeynebim26 daha önce bebegimi kaybettiğimi hareket etmediğinde anlamıştım canım o yüzden hareket takibi çok önemli birde daha önce böyle bişey yaşayınca takıntı oldu galiba korkuyorum ister istemez
Zeynebim26 777zarifanne anladım canım kendini çok yormadan biseyler yiyip uzan 4 saat boyunca haraket etmezse sorun vardır benim doktorum öyle demişti
_aysenur8mikail__ 777zarifanne özel değilse sebebi neymiş canım çok üzüldüm başın sağolsun Rabbim tekrarını yaşatmasın 🌸
777zarifanne _aysenur8mikail__ sebebi yok canım bulunamadı doğal ölüm olarak geçti o yüzden bebek hareketleri çok önemli
Zeynebim26 777zarifanne 31+2 olduk ama gün içinde mutlaka oynuyo ayakta çok durdugum zaman daha sakin oluyo
777zarifanne Busraaaa35 bu bebekler niye bizi böyle korkutuyor ki sebebi ne ki bunu yada çözümü var mı endişelenmek istemiyorum
Busraaaa35 777zarifanne inan bilmiyorum bende sürekli kafaya takıyorum ama onlar nasıl isterse öyle oluyor 😊