Kızlar ben şu an devlet hastanesine gidiyorum tek maaşla özele gücümüz yetmiyor kontroller vs. Ama doğumumu özel hastanede yapacağım para biriktiriyoruz bunun için, panik atagim var ve bu yuzden sezeryan olmak istiyorum. Son aylara doğru geçiş yapsam kabul ederler mi? Kaçıncı ayda geçsem olur? Birde ücretlerle ilgili bilgisi olan paylaşabilir mi öptüm ☺