Yenibirii Kızlar biz eşimle Aren ismine düştük. 2.isimi olsun istemiyoruz. Sizce erkeğe mi daha çok uyar yoksa kıza mı? Ayrica beğenip beğenmediğinizi de yorumlarsanız sevinirim😊