Sadomazo860 geçmiş olsun canım, kalkmadığın ve hep yattığın müddetçe sonuna kadar gideceksiniz Allahın izniyle.. ayaklarını hep havaya dikmene bile gerek yok, bi müddet daha sonra o da yorucu oluyo, ama kalkma , yat, anneni filan çağır gerekirse.. bebek de her an gelmek isterse diye de yediklerine bşraz daha dikkat et istersen, bebişe kilo aldıracak tarzda ye. Ama yok böyle iyi dersen aynı düzen devam..