Fatmiks benim bebeğim ememedi sütüm geliyordu ama brbrğim tutamadı 3 gün aç kaldı ilk anneliğim başımda herkes bebeğim aç kaldı sarılık sınırdaydı hastaneye gittik ateşler içindeydi 3 gün yattı çok şükir çıktı şuan 2,5 yaşında alyam ❤️ Enjektörle vakumlayarak çıkıyormuş ben ozaman süt sağma makinesiyle çıkardım baya yara oldu emzirdim sonra tavsiyem dogumdan önce göğüs ucu kremi bulundur bide enjektörle vakumlayarak çıkartın en kolay acısız yöntem biraz uzun oldu ama 🙈