Allahkahretmesin1 En son 4+4 de gittim keseyi gördüm ama kese 4+2 ile uyumluydu doktorum 2-2.5 hafta sonra gel dedi cumartesi gideceğim inşallah sata göre tam 7 haftalık ama kese 2 gün küçük gözüktüğü için muhtemelen 6+5 olarak gözükecek kalp atışını duyabilir miyim
Allahkahretmesin1 nevzatbaskomser bundan önce boş gebelik geçirdim kafamdaki soruları bir türlü bitiremiyorum
nevzatbaskomser Allahkahretmesin1 7 haftada duyulmadan bile 8 9a kadar bekle ne biliyor. İyi düşünün iyi olacak, inşallah içinizde bir dünya yaşamaya başlamıştır
Allahkahretmesin1 Sdkakcn inşallah duyarım ya gittiğimde ben de 6+6 da duymuşum ilk gebeliğimde bunda da duyarım inşallah