incisinin-annesi-95 Merhabalar, Bebeğimi taşımak için ürünlere bakıyorum. Çok farklı seçenek, çok fazla model var. Sizce sling mi alayım? Yoksa kanguru mu? İkisini almaya gerek mi bilemedim. Yardımcı olabilir misiniz? Siz nasıl taşıyorsunuz bebeğinizi? 🥰
Mugeliya incisinin-annesi-95 bende iliside var sling ilk dogdugu zamanlarda cok iyi oluyor kanguruda 6 ayliktan sonra
Asyabuse Doğum yaptıktan sonra almak en iyisi arkadaşım aldı hiç beceremediler rahat edemediler bebekte kendisi de falan hemen iade etti. Önceden alınca iade ihtimali kalmıyor maalesef