Kızlar var mı benim durumda olanlar🥴 bebiş bir aydır doğum kanalında ama geçen haftadan beri tekrar yukarı çıktı sancım bel ağrım bazen oluyo ama 1 cm acikligim iki haftadır hala aynı yarın kontrolum var eğer hala yukardaysa sezaryene dönebilir🥴 sizde durumlar nasil? Benim gibi bu durumu yaşayan var mı bebisi son haftada tekrardan kanala inen??