fatmaa37demi5 Kubra34-44 benim eşim kızımın kimliğini çıkarmaya gittiklerinde vermişlerdi. Üsküdar belediyesi
Kubra34-44 fatmaa37demi5 ev araba olana vermiyorlarmış diye duydum doğru mu ne diyip aldı eşiniz acaba
fatmaa37demi5 Kubra34-44 vallahi o kadarını bilmiyorum malesef sormadım çünkü eşime hiç 😌 ama evimiz arabamız da yok böyleyse eğer doğru 😅 ama sanmıyorum öyle bir şey olduğunu.