Kızlar dün egzersiz yaparken suyum mu geldi diye sormustum size dün gece 23.00 gibi kadın doğum hastanesine gittik test yaptılar kontrol ettiler suyummus gelmeye de devam ediyormus ama suyumda azalma gözlemlemediğini söyledi. başakşehir çam sakıraya sevk ettiler gece bir sürü alttan üstten muayene yapıldı farklı doktorlar yaptı suyum alttan muayene edince tekrar geldi yatısımı verdiler gece boyu ara ara gelip kontrol ettiler nstde sancım cok cıkmıyordu. Ciğer geliştirici igne vurdular. Sabah 7 gibi doktor acil suni sancıyla dogumu baslatmamız gerekiyor kese acık icerde kaldıgı her an mikrop kapabilir dedi kabul etmek zorunda kaldım dogumhaneye yönlendirdiler sabah 9 gibi gelen gecen alttan muayene ediyordu kanlı akıntı geldi saat 12de 6-7 doktor geldi alttan muayene ettiler tekrar senin dogurmaman gerek cok yürüme acılman olmazsa suni sancı vermicez taburcu edicez dediler hala gelen giden yok basına böyle bir şey gelmiş olan var mı sürec nasıl olur cok korkuyorum herkes farklı bilgi veriyor