Tam bende aynı durumdayım. İki adıma atsam her yerim ağrıyor. Ama sanki doğumum yaklaştıkça aman evim daha temiz düzenli olsun gibi bi triplere girdim. Sanki bu kız karnı burnunda aa evide pismiş felan diycekler. 🤣🤣🤣 Bide tez canlıyım öyle bi gün bi odayıbyapıyım bi gün bi odayıda yok hepsi istediğim gibi aynı gün bitecek o kadar. 🥲🥲🥲