babygirl- Arkadaşlar 35+3 teyim kasıklarımda çok baskı var sanki aşağı doğru bir şey iniyormuş gibi hissediyorum, bebeğim kendini aşağı ittiriyormuş gibi, bu durum normal mi aynı durumu yaşayanlar var mı?
sayre babygirl- Başı kanala döndüyse, kanala girip çıkıyor olabilir. Normal yani endişe etme. Bende de aynı durum oluyor 35+3 üm ben de :)
babygirl- sayre sayre aaa haftamız ve günümüz aynı😍 başı aşağıda demişti doktorum zaten muhtemelen doğum pozisyonu aldı artık, teşekkür ederim 🤩
zumzum Ara sıra bende de oluyor. Tuvaletim gelmiş de sanki sıkışmışım gibi, tuvalete gidecek oluyorum baskıdan zar zor yürüyorum tuvalete kadar. Sonra kendiliğinden geçiyor. Anlamadım niye…35. Haftama gireceğim bende.