Sibelcnr eknsnsr98 16 da pit pit balon patlıyomus gibiydi 24teyiz baya dönerken bile görüyorum disardan 🥰🥰
Yaprak_erdu eknsnsr98 ilk gebeliğimde 17 haftalıkken hissetmiştim 2 gebeliğimde 19 haftalık olduktan sonra hissettim korkmadın değil yani Çok şükür kıpır kıpır Maşallah Sübhanallah
Yaprak_erdu eknsnsr98 Evet ikincisini geç hissettiğim için çok korkmuştum ama çok şükür 19 haftalık olunca hissettim
ozlem_196 eknsnsr98 merhaba benim de ilk gebeliğim 16+4 ama bir iki gündür geceleri bir iki defa minik baloncuk patlıyor gibi oluyor , gaz sancısı değil gibi ama bebek mi emin de olamıyorum ilk gebelikte mümkün mü acaba
Zeynepaydin20 ozlem_196 bende 16+6 daha hissettim şuan 21.haftadayız tekmeler atıyor sürekli kıpır kıpır 🥰🥰
ozlem_196 Zeynepaydin20 ben de hissediyorum gibi düşünüyorum ancak çok erken olduğunu söyleyenler oldu sizi duyunca sevindim bu hafta kontrolde bi doktoruma da sorayım🫶
Zeynepaydin20 ozlem_196 erken diyenler oluyor da ben hissettim yani her çocuk farklıdır her hamilelik de öyle