Meresss Fatime07 çok şükür sütüm geldi bebekler iyiye gidiyor diyor doktor çok şükür ama çok zor orda bırakıp gelmesi her görüş sonrası o kadar zorki bugun çok koydu içim çok yanıyo onlar için daha iyi ama geçen hafta içimde olan parçalarım şimdi uzaktalar benden çok özlüyorum onları içimdeyken yaptıkları sancıları bile
Fatime07 Meresss ısırgan oto çayı aktardan alırsan çok süt yapıyormuş birde malt içecekler e bebekte varmış içecekler yeşillikler heleki dereotu
Fatime07 Meresss canım bir kac haftaya verirler sana tabi ki zordur ama bu süreç hep böyle devam etmeyecek ki orada çokta iyi bakıyorlardır sen de toparlanırsın o sürede eve geldıklerınde güzel güzel ilgilenirsin inşallah 🙏🏻 ciğer geliştirici yaptılar mı bebekler öncesinde
Portakalcicegi Meresss kuzum bebekler aşağı inmiş, birde Nst de sancı cıkmış doktor Aralığın 7 sine gün verdii, kiloları falan iyi cok sükür. Daha beklerdik ama bu sancı ile dayanamazlar beklemek risk almak olur dedi haftaya carsamba tam 36 da alınacak
Portakalcicegi Meresss Şuan için öyle gözüküyor canım, dogum esnasında veya sonradan gelişen birsey olmazsa veririz bebekleri yanına dediler ama bakalım canım. Seninde meleklerinle kucaklaştığın günü inan hevesle bekliyorum az kaldı İnşallahh 🤲🤲
Meresss Fatime07 yapıldı canım 4 doz olmuştum bide doğumdan 2 saat önce bitane daha yapıldı inşallah verirler bi kaç haftaya
Meresss Portakalcicegi inşallah canım dua edin olurmu allahım kimseyi evlatlarıyla sınamasın çok zor bi duygu sende inşallah bi sorun olmaz alır çıkarsın meleklerini
Guzelanne56 Meresss kafanıza takmayın lutfrn 33 haftalık 1900 gram doğum yaptım 5 gun evvel benim oğlumda kuvezde toparlayacak inşallah onlar cok güçlü allah sağ salım kavuşmamızı nasip etsin sakın stres yapma 72 saat sütun falan gelmeyebılır cok normal vücudun doğuma hazır degıldı etken doğum olduğu ıcın süt geç gelir
Meresss Guzelanne56 çok şükür sütüm geliyor canım ama işte her görüşte çok zor oluyor bide kızımın biri kilo veriyo ona çok üzüldüm doktor normal dedi ama işte ben bian önce toparlanıp gelsinler istiyorum allah kavuştursun sizide inşallah bizle bir bekleyen herkesi
Guzelanne56 Meresss kilosu ılk 5 gun dusucek sonrasında almaya baslıcak ben dogum yapalı 6 gun oluyor her gun onu görüp ordan elı boş cıkmak koyuyor sabır lazım
Meresss Guzelanne56 çok zor bizim bugun 8. Günümüz doktor iki hafta kilo vermesi normal dedi zaten kuş kadar doğdular insan hemen alsınlar istiyor
Bebekdelisi Meresss hepsı geçicek bir bakmıssın SAN bakan gözlerle kucagına gelecek yeterlı sağlığı ıyı olsun cnm üzülme
Guzelanne56 Meresss sizi suan en iyi anlayan benim çünkü hemen hemen bende aynı haftada doğum yaptım ve bence küvez yolu bekliyorum
Meresss Guzelanne56 ağlamak istemiyorum sütüm azalıveriyo boğazımda bi düğün burnumda bi sızı yavrularım orda sen nasıl geçiriyosun günlerini😔
Bebekdelisi Meresss inşallah canım sakın kal süt cok onemlı neler yasadını bılıyorum ben o psikoloji ilk çocuğumda yasadım sabır dua bak sımdıde erken olcak benım