gulbis1 Merhaba hanımlar yolun fazlasını geldik sanırım nasıl gidiyor bebişin sizin kilolar ne durumda zorlanıyor musunuz?? 🥰
Zuzu6901 gulbis1 az önce geldim kontrolden, minnoşum 2 kilo olmuş, boyu da 42 cm. Ama ben hiç iyi değilim mide yanmalarim bel ağrılarım bulantılarım hala devamke 😂🙈 sağlıkla zamanında gelsin bebeklerimiz 🤗🤲
gulbis1 Zuzu6901 oo masallahh bizimde tam 32 de kontrolümüz vardı 1.880 dedi kilosuna 🥹 mide yanması benimde çok arttı gavıscon şurup sayesinde rahatlıyorum biraz
Zuzu6901 gulbis1 maşallah kuzulara 😘 şurup da kesmiyordu beni. Bir hap verdi bugün doktor, inşallah iyi gelir 🥺