Kızlar şuan 7+3 haftalığım idrar yolu enfeksiyonumda vardı perşembe ve cuma şiddetli kasık ağrım oldu ama enfeksiyondan düşündüm. (hamile oldugumu bilmiyordum) Aynı zamanda perşembe, Cuma lekelenmem oldu. c.tesinden beride kanamam var doktora gittiğimde keseyi gördü bebekle ilgili bişey demedi kalp atışı şuan yok diyip ilaç iğne verdi. C.tesi tekrar gidicem varmı bu durumu yaşayan? Kanamanın devam etmesi hiç normal gelmiyor 2.gebeliğim ve sanki boş gebelikmiş gibi..