Kızlar son adet tarihim 31 Ekim 7 gün sürdü.
7 Ekim’de bitti o günden beri düzenli ilişkiye giriyoruz 2 günde bir şeklinde. 3 gün önce falan göğüslerim aşırı hassaslık hissettim dokunduğumda acıyor ve baya büyüdü diyebilirim. Bazen sol kasık tarafımda tuhaf bir ağrı oluyor ama sanki gebelik istediğim için psikolojik olarak ona yorumluyorum. Bat 31 Ekim 1-2 Aralık.
Sizin de böyle oluyor mu herşeyi gebeliğe yoruyrıum ve galiba kafamı sürekli bununla meşgul ediyorum
Bu şekilde belirtiler yaşayıp gebelik olmuşmuydu
Yada sizin belirtileriniz nelerdi 😌
Yorumlarınızı bekliyorum ❤️