selam arkadaslar.20+4 hamileyim.dün detayli ultrasonum vardi.cinsiyetimiz erkek.bebekte sag böbrek genislemesi göründü.doktor amniyosentez yada fetal dna önerdi.var mı bu sekilde bi durumla karsilasan duyan acaba.bilgi paylasiminda bulunursaniz sevinirim