Merhabalar daha hamileliğimin başındayım çok yeni ama ben sürekli kahve içmek istiyorum kokusu herşeyi çok güzel geliyor bana evet normalde de içerdim ama şu an sürekli kahve içme isteğim var ne kadar icebiliriz gunde doktordan bilgi alan yazabilir mi ? Benim kontrolüm haftaya Çarşamba günü o zaman bende soracagimm 🙂