Yasminaydemir Bebeğiniz hareketleri ne sıklıkta ve az mı cokmu benim dün hastanede otobüste dolmuşta çok oynadı bugün o kadar şiddetli değil ama hareket ediyor sabah hickiriginida hissettim ben mi çok endişeleniyorum bilmyrm pazartesi doğumum var
Yasemin_9 Yasminaydemir bence normal bende 35 +4 üm bugün bazen azalma olabilir her zman aynı sıklıkta etmez hissediyorsan sorun yoktur diye düşünüyorum pazartesi için erken değil mi doğum doktor bana 12 aralığa gün verdi
Yasminaydemir Yasemin_9 benim şekerim var ve bu ikinci gebeligim ilki ölü doğum oldu ondan erken alincak sezeryan şekerim yükseliyor düşüyor oda var yani