Hanımlar bugün tam 8 haftalık olduk bulantım zaten gebeliğin başından beri yok ara ara olup geçiyor acıktığım zamanlarda falan o kadar onun dışında kasık ağrılarım bacak ağrılarım ve göğüs hassasiyetlerim vardı şuan bir anda kesildi elimle göğüsüme bastırdığımda hafif bi acı oluyor o kadar eskiden değemiyordum neredeyse bu normal mi sizlerin hangi zamanlarda göğüs hassasiyetiniz oldu yardımcı olur musunuz daha önce 3 gebelik kaybım var korkuyorum :(