Kubukargl Yarenay İlk gebelikse vermiyolarmış öyle demişlerdi ne kadar doğru bilemedim üstünde durmadım 2. Gebelik ve sonrası gebeliklerde doğum paketi veriliyormuş
2023bebegim Yarenay ben 1 sene önce ordan taşındım orda doğum yaptığımda doğum kağıdın ile belediyeye gidip beyaz masaya müracaat ettim ordan bana bir kağıt verdiler yolun karşısına geçip ordaki binadan yardım çantamı aldım
2023bebegim Kubukargl öyle birşey yok diye düşünüyorum doğum dogumdur ilki veya ikincisi olmamali hepsinde veriliyor diye biliyorum size söyleyen kişi yanlış bilgi vermiş olabilir
elif8selim betulaltn75 detaylı bilgi verebilir misiniz acaba nasıl oluyor herkese veriliyor mu kaç haftalıkken başvurmak gerekiyor
betulaltn75 elif8selim ben bugün halamı arayım iyice öğrenim sonra size bildirim olur mu ben orda oturmuyorum fazla bir bilgim yok
betulaltn75 Yarenay yaaa unuttum keşke daha önce hatırlatsaydınız kusura bakmayın lütfen yarın inşallah ilk işim aramak olucak 🙏💕
betulaltn75 Yarenay halamı aradım da ulaşmadım siz derman çarşı var oraya gidin yosma yılmazı arıyorum diyin bulunca halamı diyinki ben Betül’ün arkadaşıyım o size yardımcı olur hamile paketi gıda yardımı eder 💕
elif8selim betulaltn75 bizde bu şekilde gidebilir miyiz acaba 5 aylık olmak üzereyim ay farkediyor mu
Kubukargl 2023bebegim bana söylenen bu şekildeydi bilemiyorum artık ne kadar ne kadar yanlış üzerinde durmadım bende banada saçma gelmişti