Arkadaşlar 10+3 günlük hamileyim dün kontrole gittim doktor kız gibi dedi ama henüz çok küçük 16.haftada net cinsiyet görünür dedi ama ben çok erkek istiyorum ve öyle hissediyorum hep sizce tutma sansı varmı tahmininin sizde böyle birşey yaşadınız mı kız diyip sonra erkek oldugu gibi