Zynpasr65 Kızlar bugün keseyi gördük şükür 5+5 iz haftaya gel kalp sesini duyalım dedi sizce duyulur mu ? :) sizde durumlar nasıl
Likayolcusu Zynpasr65 bizde 6+3 bu cuma yani 6+6 da randevum var inşallh hem kese hem kalp atışı beraber duyulur 🥰🥰
femme Zynpasr65 bizde bugün tam 5 hastalığınız, ama ben 8 . Hafta bitince gitmeyi düşünüyorum , iyice buyusun:) net duyalim:)
femme Livealittle napiyim , büyüsün iyice kocaman olsun oyle goruyim bebikimi istiyorum:) hayirlisi ile :) sonra görünmez ise çok panik yaparim .ss kendimi biliyorum en iyisi işi garentilemk🥰