Brcgrbz Kızlar merhaba kaçıncı hafta da belirtileriniz başladı ben şuanda 4+4 üm henüz ara ara kasık ağrısı dışında bir belirtim yok :))
Strawberry2022 Likayolcusu aaay allahim o günler , Gerçi ben de hala devam ediyor ama biraz belki daha azaldı bilmiyorum
Strawberry2022 11 haftadayım , iştahım yok piskolojim gidip geliyor bazı kokukardan çok tiksiniyorum bu kadar