2626 hiç korkma. Ben istemedim , açılırım diye düşünmüştüm. Ebem çok uzun sürecek açılman , istersen yapalım dedi. Yaptırdım. 1 saat sonra doğuma gittim o ayrı 🙊
Son sancılar çok huzursuz ediciydi , iğne sonrası çok rahat doğum yaptım. İyi ki yaptırmışım 🌸
Ağrıların olduğu için onu yaparlarken bile hissetmiyorsun bu arada.