10 günlük olduk artık saatte bir emzirmiyorum gün içinde 1 saate yakın uyanık olduğu oluyor ara ara meme alıyor o zamanlar, geç uyuduğu zaman yaklaşık 2, 2 buçuk saat uyuyor sonrasında uyandırıp emziriyorum doğru mu yapıyorum acaba, halen saatte bir emzirmem mi gerekiyor yoksa